Saturday, February 7, 2009

empty

empty!!~~ satu perkataan yg sinonim ngan idop aku... sebelom abes SPM aku igt my life will go on with ease...but it's all different than i thought bfore...

  • family aku.. aku xtaw nape skang neh aku ase cm aku da x rpt ngan ayh aku.. semua bnde aku citer kat mak aku... sumer mnde aku bincang ngan mak aku... she is the 1st person who will know wat is my decision.. and ayh aku aku will know after her... itupun mak aku yg bgtaw.. bukan aku yg bgtaw... tah la.. aku xtaw nape aku wat cmneh... aku x suke cmneh... aku nk rapat ngan kuarge aku.. sbb dowg la mutiara hati aku..

  • my love story.. aku x jumpe dye nk dkat due bulan... due bulan beb x tgok muke dye.. and for that reason hubungan aku ngan dye da x rapat cm dlu... aku xnk la!~ bukan aku xleh kua ngan dye tp mse dan mslah laen mnyebabkan aku xleh nk kua ngan dye.. tp.. aku bersyukur sgt sbb smpai skang ati aku xpnah ade ase nk berpaling tadah... aku akn cube saba... hmmm...

  • my life... aku bosan dok uma... kwn2 aku sumer ade keje... senang je ati dowg aku tgok... kalaulah aku boleh jd cm dowg.... keje... bukan aku mls keje... aku nk sgt keje.. da mcm2 fast food restaurant aku mohon.. tp 1 pown aku x dpt... dowg x pnah pk ke aku sggup pegi restaurant dowg yg jaraknye mngambil mse 45 mnit utk smpai.. and for sure it shows that i really wants that job... dowg x pnah pk ke ha?? adesss.... bosan doe!~

2 comments:

! - $ # @ said...

lol... kenape x mo jumpe nan gf ko? hhuhu

Anonymous said...

erkk??
jumpe pown blog ko..
yeehaaaaaa..
siap ko..
akan ku porak perandakan blog ko..
wahahahahahaa